Sunday, January 15, 2012

Aku Tidak Malu..


Bismillahirrahmanirrahim..

Something happened today. Sedih sangat. Rasa macam soul dah keluar dari jasad. But saya yakin that Allah knows best.Takde sesuatu yang Allah jadikan sia-sia. Sukar nak terima kenyataan tapi kena kuat. Sebab saya yakin Allah ada. Dan Dia tak pernah tinggalkan saya even bila saya sedih. Dia sentiasa ada kat sisi. Semoga ini yang terbaik untuk diri saya dan jugak dia. Rasa lemah sangat tapi kena bangkit semula. Sebab mukmin yang kuat lebih disukai Allah daripada mukmin yang lemah. Berusaha zida!






Aku Tidak Malu

jika engkau bertanya
sepedih apa hidupku
cukup tatap mata ini
dan kau rasakan, dan kau rasakan

ku ikhlaskan apa adanya aku
tanpa harus aku mengeluh
karena ku yakin Tuhan lebih tahu
ini terbaik untukku



tak perlu lagi ada air mata
hidupku belum habis semua
karena ku yakin Tuhan masih ada
dan akan selalu ada

aku malu padamu tahu kekuranganku
tapi aku lebih malu
bila Tuhan tahu 
ku tak terima hidupku

ku ikhlaskan apa adanya aku
tanpa harus aku mengeluh
karena ku yakin Tuhan lebih tahu
ini terbaik untukku

tak perlu lagi ada air mata
hidupku belum habis semua
karena ku yakin Tuhan masih ada
dan akan selalu ada

tak perlu lagi ada air mata
hidupku belum habis semua
karena ku yakin Tuhan masih ada
dan akan selalu ada

2 comments:

  1. zida kuat!!!
    Allah nk bg yg lebih baik utk zda=)))

    ReplyDelete
  2. insyaAllah nabilah..
    doakan sy ^_^

    ReplyDelete